Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website toont video's van YouTube. Deze partij plaatst cookies (third party cookies). Als u deze cookies niet wilt, dan kunt u dat hier aangeven. U kunt dan geen video's op deze website zien. Wij plaatsen zelf ook cookies om onze site te verbeteren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt. Lees meer over het cookiebeleid

Deze website maakt gebruik van cookies om video's te tonen en het gebruikersgemak te verbeteren. Als u deze cookies niet wilt, dan kunt u dat hier aangeven. Lees meer over het cookiebeleid

Ga direct naar de inhoud, het hoofdmenu, het servicemenu of het zoekveld.

MijnAVL: uw persoonlijke patiëntenportaal

Foto Mijnavl2 4

Wij vinden het belangrijk dat u als patiënt op de hoogte wordt gehouden van uw persoonlijke gezondheidssituatie. Daarom heeft u als patiënt van het Antoni van Leeuwenhoek altijd en overal toegang tot uw persoonlijke patiëntenportaal MijnAVL. Hier kunt u eenvoudig en veilig via de computer, tablet of smartphone uw relevante patiëntvoorlichting, afspraken, delen van uw medische dossier en vragenlijsten inzien. 

Let op: MijnAVL werkt alleen wanneer u al voor een eerste consult in het Antoni van Leeuwenhoek bent geweest en bij ons geregistreerd bent als patiënt.

U kunt middels DigiD inloggen. Klik daarvoor op de blauwe button hieronder.  

 

  Inloggen op MijnAVL

 

 Video: Welkom op MijnAVL!

s5Kk3-v-QW0

Meer informatie over inloggen

Nadat u voor een eerste consult in het Antoni van Leeuwenhoek bent geweest, kunt u met uw DigiD veilig inloggen op MijnAVL. MijnAVL maakt gebruik van DigiD om er voor te zorgen dat uw persoonlijke portaal niet door anderen dan uzelf kan worden bekeken. Er zijn twee inlogmethoden waaruit u kunt kiezen:

  1. Inloggen met controle via sms
    Om in te loggen voert u eerst uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord in. Vervolgens ontvangt u een sms op uw mobiele- of vaste telefoon met een code die u moet invoeren. Let op: elke keer dat u inlogt op MijnAVL ontvangt u een nieuwe sms-code.
  2. Inloggen met de DigiD app
    Met de DigiD app kunt u ook veilig inloggen, zonder sms-code. Voordat u de app kunt gebruiken dient u deze optie eerst te activeren via www.digid.nl.

Let op: de DigiD app is alleen een alternatieve methode om in te loggen. MijnAVL opent zich via de app dus niet meteen op uw mobiele telefoon. Houd er rekening mee dat standaard de optie 'inloggen met de Digid app' is geselecteerd. Wijzig dit, indien gewenst, naar controle via sms. De sms-controle en DigiD app zijn alleen een extra beveiliging. Voor het aanvragen van een DigiD, het activeren van sms-controle, de DigiD app of andere vragen over DigiD kunt u terecht op www.digid.nl.

Meer informatie over DigiD

DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan verifiëren. Met uw DigiD kunt u bij steeds meer overheidsinstellingen terecht. Heeft u nog geen DigiD? Dan kunt u deze aanvragen op www.digid.nl. Voor het gebruik van MijnAVL, dient u dan tevens de extra sms-controle aan te vragen of de DigiD app te installeren. Ook als u al wel DigiD heeft, maar nog geen sms-controle of DigiD app, dan dient u in ieder geval één van beide te activeren via DigiD.

 

Hulp bij vragen

  • Wilt u meer informatie over MijnAVL? Lees dan deze folder: Patiënteninformatie MijnAVL.
  • Heeft u vragen over MijnAVL? Kijk dan bij de veelgestelde vragen hieronder of uw vraag hiertussen staat.
  • U kunt voor vragen of opmerkingen ook contact opnemen met het Centrum Patiënteninformatie. Vanuit de centrale hal kunt u daar binnenlopen van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Het Centrum Patiënteninformatie kunt u ook bereiken via telefoonnummer 020 512 9111 of via mijnavl@nki.nl.

 

Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over DigiD, waar kan ik daarvoor terecht?

Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met DigiD. Veelgestelde vragen over DigiD vindt u hier: www.digid.nl/vraag-en-antwoord. Op de contactpagina van DigiD vindt u ook een telefoonnummer en e-mailadres van de klantenservice.

Wat moet ik doen als het niet lukt om in te loggen op MijnAVL?

Als het u niet lukt om in te loggen op MijnAVL, dan volgen hieronder enkele tips:

  • Mogelijk ligt het aan de browser die u gebruikt. Probeer een andere browser, zoals Internet Explorer, Mozilla Firefox of Google Chrome.
  • Mogelijk heeft u de verkeerde optie geselecteerd bij het inloggen via DigiD. De optie 'inloggen met de DigiD-app' is namelijk standaard geselecteerd. Als u wilt inloggen met controle via sms, dan dient u deze optie bij iedere keer inloggen opnieuw te selecteren.
  • Ontvangt u de melding dat u niet voldoet aan het niveau 'Midden'? De extra controle via sms of inloggen via de DigiD-app is dan nog niet geactiveerd. Logt u in op DigiD om één van beide opties te activeren.
  • Mogelijk gebruikt u de DigiD van een ander. Log in dat geval in met uw eigen DigiD.
  • Mogelijk is er een probleem of storing met inloggen bij DigiD. Op www.digid.nl vindt u meer informatie.
  • Lukt het inloggen nog steeds niet of krijgt u de melding dat uw BSN niet bekend is? Neemt u dan contact op met het Centrum Patiënteninformatie van het Antoni van Leeuwenhoek via telefoonnummer 020 512 9111 of via mijnavl@nki.nl.

Wie kan MijnAVL gebruiken?

U heeft toegang tot MijnAVL nadat u uw eerste consult heeft gehad en ingeschreven bent als patiënt van het Antoni van Leeuwenhoek. U dient hiervoor wel over een BSN te beschikken. U bent dan de enige die toegang heeft tot uw eigen medische gegevens.

Welke afspraken worden op MijnAVL getoond?

U kunt alle afspraken inzien die voor u gepland zijn. Het is belangrijk om ook de afspraakbrief, die u thuis ontvangt, goed door te lezen. Hierin kan extra informatie staan, bijvoorbeeld over hoelang van tevoren u aanwezig dient te zijn en of eventuele voorbereiding nodig is voor een geplande afspraak. Op MijnAVL vindt u ook de afspraken terug die al hebben plaatsgevonden.

Kan ik in de afspraken op MijnAVL zien wanneer ik opgenomen wordt?

Ja, onder het onderdeel Opname staan de opnamedatums waarop u in het AVL opgenomen wordt of bent geweest. De medewerker van de afdeling Opname neemt ook altijd contact met u op over uw opnamedatum. Pas daarna is deze datum definitief.

Kan ik mijn afspraak wijzigen via MijnAVL?

Het is niet mogelijk om een afspraak te wijzigen via MijnAVL. U neemt hiervoor telefonisch contact op met de betreffende afdeling via telefoonnummer 020 512 9111. In het Antoni van Leeuwenhoek kunt u deze vragen ook stellen aan de balie van de betreffende afdeling.

Ik heb een vraag over een uitslag die ik heb gezien op MijnAVL, waar kan ik terecht?

Als het niet dringend is, kunt u de vraag stellen tijdens uw eerstvolgende afspraak met uw behandelaar. Mocht u niet kunnen wachten, dan kunt u via de Planning Polikliniek een belafspraak maken met uw behandelaar. U kunt dit regelen via telefoonnummer 020 512 9111.

Wat moet ik doen met de vragenlijst(en) op MijnAVL?

Uw zorgverlener kan vragenlijsten voor u klaarzetten op MijnAVL. Een ingevulde vragenlijst levert de zorgvelener belangrijke informatie op met betrekking tot uw behandeling. Deze vragenlijst(en) kunt u thuis invullen. Als u de vragenlijst(en) niet op MijnAVL heeft ingevuld, kunt u dit alsnog in het ziekenhuis doen. U krijgt de vragenlijst(en) dan op papier bij de balie van de polikliniek.

Ik krijg een e-mail dat er een vragenlijst op MijnAVL staat, maar ik heb nog geen DigiD en/of sms-controle om in te loggen?

Als uw DigiD en/of sms-controle niet op tijd binnen is of als u geen gebruik wilt maken van MijnAVL, dan kunt u de vragenlijsten (op papier) invullen als u in het ziekenhuis bent. Vraagt u hiernaar bij de balie van de polikliniek waar u zich moet melden.

Ik ben verhuisd en ik wil mijn gegevens wijzigen, waar kan ik dat doorgeven?

Uw nieuwe adresgegevens kunt u in het ziekenhuis doorgeven tijdens uw eerstvolgende bezoek bij de balie waar u zich moet melden. Deze gegevens kunt u niet zelf wijzigen via MijnAVL.

Ik heb een nieuwe huisarts of apotheek, waar kan ik deze gegevens wijzigen?

Uw nieuwe huisarts of apotheek kunt u in het ziekenhuis doorgeven tijdens uw eerstvolgende bezoek bij de balie waar u zich moet melden. Deze gegevens kunt u niet zelf wijzigen via MijnAVL.

 

 
contact
020 512 9111
We helpen u graag verder