MijnAVL

Uw persoonlijke patiëntenportaal

MijnAVL is uw persoonlijke patiëntenportaal waarmee u altijd en overal toegang heeft tot uw afspraken, medisch dossier, voorlichting en vragenlijsten. Zo weet u altijd waar u aan toe bent, kunt u zich zo goed mogelijk voorbereiden op uw volgende afspraak en kunt u op uw gemak belangrijke informatie teruglezen. Met DigiD logt u altijd veilig in, op elk apparaat. Let op! U kunt alleen inloggen met de DigiD App of SMS controle. U kunt niet inloggen met alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Lukt het inloggen niet? Zie de tips op deze pagina.

Heeft u vragen over MijnAVL? Bekijk onze veelgestelde vragen

Inloggen met DigiD

Uw privacy is voor ons erg belangrijk. Daarom logt u bij ons altijd veilig in met DigiD. U kunt hiervoor de DigiD app gebruiken of met de extra SMS-controle van DigiD inloggen. Let op! U kunt niet inloggen met alleen uw gebruikersnaam en wachtwoord, u moet de app of SMS controle geactiveerd hebben.

Wilt u meer informatie over DigiD of lukt het inloggen niet? Wij helpen u graag. Bekijk onderstaande tips of neem contact met ons op via 020 512 9111, mijnavl@nki.nl of loop langs bij het Centrum Patiënteninformatie in de hal.

Let op! De DigiD app is alleen een alternatieve methode om in te loggen; het is geen app van MijnAVL.

 

Tips bij inloggen met DigiD

Inloggen met de DigiD app, hoe doe ik dat?

Om in te kunnen loggen met de DigiD app, moet u de DigiD app eenmalig installeren op uw telefoon.

Heeft u de DigiD app nog niet geïnstalleerd of nog nooit gebruikt?
Bekijk de informatie over het downloaden en activeren van de DigiD app op de website van DigiD.

Heeft u de DigiD app al wel op uw telefoon of tablet gebruikt?
U kunt via de gebruikelijke manier inloggen:
Klik op de knop ‘Inloggen in MijnAVL’ .
1. Klik op de knop ‘Inloggen in MijnAVL’ .
2. U komt op een DigiD pagina terecht. Klik op de optie ‘Met de DigiD app’.
3. U kunt nu inloggen via de koppelcode en eventueel de QR code.

Meer weten over inloggen met de DigiD app? Bekijk de DigiD website.

Inloggen met SMS-controle, hoe doe ik dat?

Om in te kunnen loggen met DigiD met SMS-controle, moet u eenmalig in DigiD de SMS-controle activeren.

Heeft u de SMS-controle nog nooit gebruikt?
Bekijk de informatie over SMS-controle activeren op de website van DigiD.

Heeft u de SMS-controle al eerder gebruikt?
U kunt via de gebruikelijke manier inloggen:
1. Klik op de knop ‘Inloggen in MijnAVL’ .
2. U komt op een DigiD pagina terecht. Klik op de optie ‘Met een controle via SMS’.
3. U kunt nu inloggen via uw gebruikersnaam, wachtwoord en SMS controle.

Meer weten over inloggen met SMS-controle? Bekijk de DigiD website.

Ik heb geen DigiD, kan ik toch inloggen?

U kunt helaas niet inloggen als u geen DigiD heeft.

We vinden het belangrijk dat uw gegevens altijd veilig zijn, daarom kunt u alleen met DigiD inloggen.

Wilt u een DigiD aanvragen?
U kunt een DigiD account aanvragen met een aanvraagformulier op de DigiD website.
Let op! U heeft een burgerservicenummer (BSN) nodig om een DigiD aan te vragen. Het kan 3 werkdagen duren voordat u uw activeringscode ontvangt en met DigiD aan de slag kan.

Ik heb ingelogd met DigiD, maar ik krijg een foutmelding

­­MijnAVL alleen voor patiënten
U kunt alleen in MijnAVL inloggen als patiënt. Het is helaas niet mogelijk om als naasten in te loggen in MijnAVL.

Toegang tot MijnAVL als uw BSN is gecontroleerd
U kunt pas inloggen in MijnAVL als een medewerker van het AVL uw Burgerservicenummer heeft gecontroleerd. Zo weten we zeker dat alleen u, uw gegevens kan inzien. Deze controle wordt gedaan op het moment dat u voor het eerst gebeld wordt door het AVL. Het kan zijn dat er tijdelijk iets mis is gegaan. Neem contact op via telefoonnummer 020 512 9111 als u toegang wilt krijgen voor MijnAVL.

Kan ik in het MijnAVL van mijn familielid of naaste inloggen?

MijnAVL alleen voor patiënten
U kunt alleen in MijnAVL inloggen als patiënt. Het is helaas niet mogelijk om als naasten in te loggen in MijnAVL.

Vragen over MijnAVL

Heeft u nog vragen over MijnAVL? U bent niet de enige. Wij hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen vast voor u verzameld. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via 020 512 9111, mijnavl@nki.nl of loop langs bij het Centrum Patiënteninformatie in de hal.

Veelgestelde vragen

Ik krijg een email dat ik een vragenlijst kan invullen, wat moet ik doen?

Het is belangrijk dat u de vragenlijst voor uw gesprek invult zodat de zorgverlener het gesprek zo goed mogelijk kan voorbereiden. U kunt de vragenlijst invullen door in te loggen in MijnAVL. Uw vragenlijsten worden in MijnAVL getoond onder ‘Vragenlijsten’. Hier ziet u meteen alle vragenlijsten die voor uw klaar staan. Klik op de blauwe knop ‘Invullen’ om de vragenlijst in te vullen.

Heeft u nog nooit ingelogd in MijnAVL?  Lees hierboven meer over hoe u kunt inloggen.

Bent u zelf geen patiënt bij het AVL? Dan is uw e-mailadres waarschijnlijk doorgegeven door uw naasten. Alleen de patiënt kan in zijn/haar MijnAVL de vragenlijst zien en invullen. 

Staat de vragenlijst niet in MijnAVL of heeft u problemen met inloggen? Neem dan contact op met Centrum Patiënteninformatie via 020 512 9111, mijnavl@nki.nl.

Ik wil niet per ongeluk de nieuwste uitslagen zien, kan dit voorkomen?

Uw medisch dossier wordt niet direct getoond. U kunt het dossier pas inzien door naar ‘Medisch dossier’ te gaan in MijnAVL en daarna de uitslag te kiezen die u wilt inzien.

U kunt er dus Voor kiezen om uw medisch dossier niet in te zien.

Ik zie een uitslag waarover ik niet geïnformeerd ben, of er mist een uitslag

Ik zie een uitslag waarover ik niet geïnformeerd ben. Omdat de uitslagen 7 dagen na afronding van het onderzoek getoond worden op MijnAVL, kan het gebeuren dat u een uitslag ziet, die uw behandelaar nog niet met u heeft besproken. Wilt u dit niet, dan raden wij u aan om te wachten met het bekijken van de uitslag tot na uw eerstvolgende consult.

Twijfelt u of u de uitslag al voor uw consult wilt zien? Sommige patiënten horen de uitslag liever persoonlijk van hun behandelaar, zodat uw behandelaar direct kan toelichten wat de uitslag voor u betekent. Andere patiënten bekijken de uitslag liever van tevoren, zodat ze tijdens het consult al weten wat de uitslag is en direct eventuele vragen kunnen stellen. U bepaalt zelf of u de uitslag vooraf wilt bekijken.

Er mist een uitslag op MijnAVL. Mist u een opname of operatie afspraak? Deze afspraken staan apart op de afspraken pagina, onder alle andere afspraken. De operatiedatum wordt pas getoond als de planning definitief is. Als u nog op de wachtlijst staat, wordt de operatiedatum niet getoond.

Ik heb een vraag over mijn uitslag, hoe kan ik die stellen?

Indien uw uitslag vragen oproept, kunt u deze vragen het beste bewaren tot uw eerstvolgende afspraak met uw behandelaar. Uw behandelaar kan u dan meer vertellen over de betekenis en de interpretatie van deze uitslagen. Mocht u niet kunnen wachten, dan kunt u via de Planning Polikliniek (020 512 9111) een belafspraak maken met uw behandelaar.

Ik kan nergens mijn scans of foto’s vinden op MijnAVL

Helaas is het niet mogelijk om uw foto’s of scans te zien in MijnAVL. Als u een kopie wilt van uw foto’s of scans kunt u contact opnemen via telefoonnummer 020 512 9111.

In het Antoni van Leeuwenhoek kunt u deze vragen ook stellen aan de balie van de betreffende afdeling.

Ik zie een afspraak staan op MijnAVL en ik wil deze verzetten. Hoe kan ik dat doen?

Het is helaas niet mogelijk om een afspraak te wijzigen via MijnAVL. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met de betreffende afdeling via telefoonnummer 020 512 9111.

In het Antoni van Leeuwenhoek kunt u deze vragen ook stellen aan de balie van de betreffende afdeling.

Ik zie een afspraak waarover ik niet geïnformeerd ben, of er mist een afspraak

Ik zie een afspraak waarover ik niet geïnformeerd ben. Om het zorgproces zo goed en snel mogelijk te organiseren worden er soms al afspraken gemaakt voordat hierover met u contact is geweest. Het kan dus voorkomen dat u al een afspraak op MijnAVL ziet staan waar u nog niet over geïnformeerd bent. U wordt hier nog verder over geïnformeerd. Het overzicht op MijnAVL is altijd de meest recente versie.

Er mist een afspraak op MijnAVL. Mist u een opname of operatie afspraak? Deze afspraken staan apart op de afspraken pagina, onder alle andere afspraken. De operatiedatum wordt pas getoond als de planning definitief is. Als u nog op de wachtlijst staat, wordt de operatiedatum niet getoond.

Heeft u vragen over uw afspraken? U kunt telefonisch contact opnemen met de betreffende afdeling via 020 512 9111. In het Antoni van Leeuwenhoek kunt u deze vragen stellen aan de balie van de afdeling.

Ik heb een idee of tip voor MijnAVL. Hoe kan ik die doorgeven?

Wij horen graag hoe we MijnAVL verder kunnen verbeteren. Uw ideeën kunt u doorgeven via mijnavl@nki.nl.

Veiligheid en privacy

U heeft alleen toegang tot uw medisch dossier wanneer u inlogt via Digid met SMS-controle of via de DigiD app. Hiermee zorgen wij ervoor dat uw gegeven goed beveiligd zijn en dat uw privacy niet in gevaar komt.

Wij willen graag weten hoe vaak MijnAVL gebruikt wordt. Daarom houden we bij hoe vaak wordt ingelogd. De gegevens die u invult in de vragenlijsten, komen in uw medisch dossier.

De algemene voorwaarden van MijnAVL vindt u hier.