Renate Brandsen
Sinds maart 2026 werk ik als Mohs-chirurg op de afdeling Dermatologie van het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis. Dermatologie is een breed en mooi vak, met patiënten van alle leeftijden, en tal van behandel mogelijkheden.
Ik werk heel graag in het AVL omdat de patiënt echt centraal staat. De samenwerking met collega’s van andere specialismen is prettig en constructief. Samen proberen we voor iedere patiënt de best mogelijke behandeling en zorg te bieden.
en