Pleun de Wildt

In 2025 ben ik afgestudeerd als diëtist. Mijn afstudeerstage deed ik in het AVL. Na mijn opleiding ben ik daar meteen begonnen met werken als diëtist. Ik begeleid patiënten die in het ziekenhuis zijn opgenomen en patiënten die op de polikliniek komen. Zij hebben verschillende soorten kanker.

Goede voeding is belangrijk om een behandeling zo fit mogelijk door te komen en helpt bij het herstel. Samen met de patiënt maak ik een voedingsplan dat past bij zijn of haar situatie, wensen en behoeften. Daarbij werk ik nauw samen met andere zorgverleners.

Ik vind mijn werk erg leuk. Vooral het contact met patiënten, de fijne sfeer en de goede samenwerking binnen het AVL geven mij veel energie.

onload